Nattåpent og julegateåpning

THE CHRISTMAS FEELING ★

I går var en helt nydelig dag! Det var gavefest, gratis kaffe, julegateåpning og en liten by fylt med kjærlighet. Det er akkurat slik det skal være når julen nærmer seg, syns jeg. Jeg har forresten kjøpt meg årets fineste juletre, og tror faktisk vi aldri har hatt et så fint juletre noen sinne. Nå skal jeg ikke si vi har slått mamma sitt tre, hun klarer alltid fikse til det mest koseligste! Men jeg må si vi er bra nære. Jeg gleder meg til å vise dere! Jeg tror leiligheten kommer til å lyse opp.

Ellers dere.. er det noe spesielt dere ønsker mot juletider på bloggen? Om dere skulle savne noe, eller har noe på hjertet, må dere bare kommentere i kommentarfeltet. Jeg blir bare glad av å se at folk engasjerer seg! ♥

I LOVE YOU GUUYS! 

5 kommentarer

Siste innlegg