Serietips til helgen

LUCIFER
IN THE CITY OF ANGELS, HE’S NOT THE ONE.

Serie tips fra deg? tenker dere vell nå.. for som dere vet er jeg ikke den største serie titteren. Jeg ser aldri på filmer heller! Jeg vet ikke, men jeg er en person som ikke lar seg lett underholde, spesielt ikke når ting varer i timesvis. Men nå har jeg faktisk klart å finne en serie jeg virkelig dør av, dere aner ikke hvor spent jeg venter på de neste sesongene.

Serien jeg ønsker å tipse dere om heter Lucifer. Lucifer Morningstar ble kastet fra himmelen og ned til helvete hvor han selv fikk styre. Men en dag fikk han nok, og bestemte seg for å ta en ferie til Los Angeles for å bli bedre kjent med menneskeheten og jorden. Haha, nei gud.. denne serien er virkelig til å anbefale på det sterkeste. Det er ingen andre enn Lucifer Morningstar som får meg til å le så mye, eller.. kanskje Dean Winchester fra Supernatural. Mennene i mitt liv disse to altså.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg