We got that Friday feelin’

★ WISHING YOU A HAPPY WEEKEND!

Hei hei! Og god fredag, fine dere. Jeg kan jo starte det hele med at senteret i dag har natt åpent, noe jeg selv elsker. Jeg syns det er så koselig å traske rundt når det faktisk er litt lengre åpent. Mulig det blir litt julegave handel i dag, eventuelt bare noe til meg selv? hihi, jeg får se. For uten om det har jeg ikke noe store planer.

Må si jeg fikk en skikkelig fredags følelse av å endelig kunne sove lengre enn 08:00. Ikke minst det å kunne ta en varm kaffekopp, og slappe av under pleddet. Det er ikke ofte jeg får tid til etter å ha våknet! Så utrolig deilig..Nå tenkte jeg å sette på en serie og kose meg, for ja! Jeg har faktisk (!) funnet meg en serie å følge med på. Skal skrive litt om serien og komme med et lite serie tips til dere senere i dag!

Har du noen spesielle planer for helgen? Og hva liker du å gjøre i løpet av en helg?

5 kommentarer

Siste innlegg