10 Ting jeg irriterer meg over

10 IRRITERENDE TING

1. Folk som dømmer bloggere. “Du er blogger du? hah! Sitter på ræva å får inn lett tjente penger? Good work!“..

2. Uhøflige mennesker. Jeg virkelig hater å se når noen f.eks. sniker i køen rett forran nesen på meg! 

3. Baksnakking. Trenger jeg si mer?

4. Unge mennesker i typ 14-18 års alderen som er frekke med eldre.

5. Folk som aldri er tidsnok. Her må jeg nok hate meg selv litt også..

6. Foreldre som kjefter på barna når de ikke bruker refleks, også går de selv uten. (Vær et forbilde!)

7. Folk som skal mene noe, og bry seg om absolutt alt! 

8. Diskusjoner. Jeg hater å diskutere, og det irriterer meg grønt! Aldri kom å diskuter med meg. Haha!

9. Den ene dagen du skal snike deg på butikken usminket og i joggisen – så møter du masse kjentfolk.

10. Negative mennesker som sprer negativ energi hele tiden.
 

HVA IRRITERER DEG MEST?

10 kommentarer

Siste innlegg