Pumpkin spice everything!

· PUMPKIN PIE AND PUMPKIN SPICE LATTES ·

Heihei! Flere enn bare meg som har kjøpt inn gresskar? Jeg syns det alltid er så koselig å ha i hjemme rundt denne tiden, ikke minst lage noe godt av det. I kveld tenker jeg å lage noen fine dekorasjoner av gresskarene og kanskje sette inn litt telys. Og i morgen når jeg står opp starter bakingen! Jeg er litt spent på hvordan smaken blir i ting med gresskar, for jeg har nemlig aldri smakt det! Men jeg har fått for meg at det er godt, hihi. Det er ikke tilfeldigvis noen av dere lesere som har noen gode oppskrifter dere vil anbefale?

..HAPPY HALLOWEEN 

Det som er litt kjedelig i år, er at jeg dessverre ikke er hjemme når alle går knask eller knep. Jeg som hadde gledet meg til å dele ut litt halloween godteri..I år står det andre ting på planen, og jeg er borte så og si hele kvelden/natten. Heldigvis bor jeg i et veldig hyggelig nabolag, så jeg er ganske sikker på at de fleste hus rundt meg har kjøpt inn noe spennende til de som ringer på døren, hihi!

4 kommentarer
    1. Så artig å teste ut ting med gresskar! Jeg har aldri brukt det i noe bakeverk jeg heller, blir spennende å høre om du blir fornøyd 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg