Things i appreciate the most

APPRECIATE THE LITTLE THINGS IN LIFE.

Jeg har jo snakket en del tidligere om ting jeg setter enormt mye pris på, og hvor viktig det er å gripe øyeblikket. Men nå tenker jeg lage et lite innlegg om de minste hverdagslige tingene jeg virkelig blir glad av; alt fra nytt sengetøy til å se juletreet stå reist opp midt i stuen. Det er mye! Jeg tror at vi som klarer å sette pris på slike ting, er de lykkeligste menneskene du kan finne. Jeg lager dette innlegget egentlig for å minne meg selv på hvor heldig jeg er, samtidig kanskje også minne dere selv på de små øyeblikkene i en helt vanlig hverdag, som virkelig kan gi deg en bedre følelse. 
 

#1. Tenne stearinlys på kvelden

#2. Kjøpe frukt, sette på en film og bare kose seg.

#3. Å tilbringe helgene med familie/nære venner og kjæresten.

#4. Rydde og vaske leiligheten, ingenting er bedre enn et skinnende rent hjem. 

#5. Nyvasket sengetøy.

 

#6. Gå lange turer med Jessie (hunden min).

#7. Gjøre ting jeg liker og har interesse for, som for eksempel blogging!

#8. Møte og bli kjent med nye mennesker. 

#9. En varm kopp med kaffe om morgenen. 

#10. Sove i min egen seng!

 

HVILKE TING SETTER DU PRIS PÅ I HVERDAGEN? ♥

11 kommentarer

Siste innlegg