Some changes in the livingroom

IM WEARING

JEANS FROM TIGER OF SWEEDEN
SHOES FROM STEVEMADDEN
JUMPER FROM ACNE
BELT FROM GUCCI

. . . 
 

· PART OF MY DREAM FOR THE LIVING ROOM WAS TO LIGHTEN IT UP ·

Som dere kanskje allerede husker; så har jeg snakket litt om standarden i leiligheten vårs, og at jeg ikke har vært så veldig fornøyd med at dagslyset ikke slipper ordentlig inn. Nå har det skjedd forandringer! Vi dro nemlig til byen i dag og handlet inn litt interiør, lamper og speil for å piffe opp stuen litt. Dagslyset og plasseringen på leiligheten er ikke noe vi kan gjøre med, så vi får bare trå til det beste vi kan av interiør. Jeg er i hvert fall stor fornøyd med hvordan det begynner å se ut her. Nå begynner jeg endelig å føle en liten hjemmefølelse! Vi mangler enda litt bilder på veggene og kanskje en liten kommode man kan stable litt pynte ting på – så blir dette knall bra! Skal se om jeg får tatt litt bilder til dere senere, så dere får sett ♥ Regner med det kanskje kunne vært gøy? 

5 kommentarer
    1. Jannicke Elnæs: Absolutt <3 Blir så mye mer koselig også syns jeg!! Har ikke så veldig mange bilder selv enda..skulle gjerne hatt 4-5 til.. men det får vente til neste lønning, haha! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg