Coconut and white flowers


✦ MAKE YOUR CLOTHES SMELL COCUNUT & WHITE FLOWERS..

 

..I can’t wait to go to bed tonight in clean sheets ❥

Hei dere! Jeg har vært ekstremt dårlig til å fylle ut kategoriene mine på bloggen den siste tiden, så det er på tide med et lite Benedikte tipser innlegg. Gjett hva jeg skal nå! Jeg skal vaske klær, sengetøy og alt annet som måtte bli vasket. Haha, dette skulle liksom være et “god morgen” innlegg, men akkurat nå gleder jeg meg bare til å gå i seng igjen – til et helt nytt sengetøy som lukter rent. Om dere ikke har prøvd Softlan sin nye tøymykner, burde dere løpe rett på coop å kjøpe! Jeg lover at dere ikke vil angre, dere kommer derimot til å takke meg for tipset! Jeg sender min takk til youtuberen Sandra Lindahl. Hihi!

. . . 

I dag har jeg vært på Ikea sine hjemmesider å sett etter sofabord + tv benk, men så himla dyr frakten er. Frakten lå på 2800,- (!) Nei takk, jeg står over. Jeg har ikke penger til å betale en frakt som faktisk koster mer enn møblene i seg selv, haha! Mulig jysk har noe fint, så får dra innom byen og håpe på det beste. Eventuelt, vet dere om noen nettsider som kanskje ikke har så dyr frakt? Jeg hadde blitt super glad for alle tips! Som dere alle vet, har vi nylig flyttet inn i en ny leilighet, og vi mangler et par ting her.. så er litt kjedelig med en halvveis leilighet. Skulle så gjerne ønske at den ble litt koselig til jul ♥

OH HELLO WEEK, LET’S DO THIS

14 kommentarer

Siste innlegg