Saturday hour by hour

08:00: Alarmen ringer, og jeg kjenner at kroppen trenger mer søvn. Jeg sovnet ikke før sent i går natt, i tillegg har jeg fri. Det er ikke ofte jeg har fri i helgene, så nå føles det greit å sove litt ekstra lenge.

09:30: Våkner igjen, i panikk. For jeg hadde glemt av skype møtet som jeg skulle være klar til. Jeg fikser meg, spiser et halvt knekkebrød og løper til pcen. Som dere sikkert vet, har jeg et par sponsorer jeg samarbeider med over bloggen, så det tok vi i dag – siden det ikke har passet meg noen andre dager tidligere i uken.

JUMPER HERE // SHOES (SIMILAR) HERE // PURSE SOLD OUT (adlinks)

11:00: Det gikk rykter om en stor messe som gikk her i Alta, så vi løp dit for å sjekke hva som var der. Syns ikke det var noe særlig, ikke sammenliknet med hva vi er blitt vant med i Kristiansand – haha! Men koselig at slike ting holdes arrangert.

12:40: Jeg er tilbake hjemme og snakker litt med en venninne; vi finner ut at sushi hadde vært perfekt, med tanke på at ingen av oss hadde spist noe særlig. Super koselig og super godt, yum!

14:00: Etter en helt nydelig lunsj spaserte vi litt på senteret, jeg kjøpte blant annet inn noe til halloween! Amfi senteret i Alta er ikke all verdens, kontra Sørlandssenteret som er Norges største! Men det er koselig å gå der en sjelden gang, selvom det ikke er så fryktelig mange butikker der ♥

15:25: Jeg møter T etter at jeg og venninnen min er ferdig på byen. Vi gjør noen ærend sammen, i tillegg hjalp han meg litt med bilder til bloggen. Vi dro også innom Jysk for å se på et lite tv bord! Det er ett der, som jeg har så fryktelig lyst på.

16:00: Nå er det kun rydding av leiligheten og litt mailer igjen, før jeg kan si meg fornøyd med denne lørdagen! Til vanlig pleier jeg ikke besvare mailer i helgene, av den enkle grunnen av at jeg også trenger fri. Men siden jeg ikke har hatt tid tidligere i uken, og at hverdagen min ellers har vært ekstremt hektisk – så måtte det gjøres nå!

18:30: Slappe av, lese litt bloggere, spise sjokoladekake og bare kose meg!

19:00: Etter bare en halvtime finner vi ut at det går en håndball kamp vi bare var nødt for å få med oss! Vi har nemlig en liten søting som er kommet hit for å spille kamper. Så det er klart vi stiller opp!

20:15: Etter en hel dag hvor ting har gått i ett kjør, lager vi verdens beste kvelds – hjemmelaga pizza! Taco og Pizza er alltid noe som går hos oss i helgene, alltid. Både her hjemme, hos mamma og hos svigerfamilien. Hah, gjett om jeg er fornøyd med det.

22:00: Ordner det siste blogg innlegget til dere (dette) før jeg avslutter dagen. Jeg valgte rett og slett å skrive dette innlegget på en lørdag slik at dere får et innblikk i en helt vanlig hverdag – og ikke på en mandag som består av møte, møte og atter et møte, samt jobb. Det kan bli litt ensformig og kjedelig.. Håper dere syns dette innlegget var gøy!!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg