Saying goodbye to autumn

· CRISP AIR AND FROZEN LEAVES ·

Okei, kanskje ikke riktig enda! Men vinteren er rett rundt hjørnet, det er jeg sikker på. Jeg tipper at vi får se litt av vinteren allerede mot Halloween, og jeg har absolutt ingenting i mot det. Jeg elsker vinteren, og jeg elsker at det ikke er lenge til jul! Jeg har faktisk allerede planlagt hvilket juletre vi skal kjøpe inn i år, haha! Litt tidlig å tenke på det, kanskje! Men åh, dere.. jeg føler bildene mine har blitt helt fiasko for tiden. Det fine tradisjonelle høstbildet alle legger ut.. jaja, alle kan ikke lykkes! Jeg lover å heller ta noen finere bilder av vinteren ♥

🍁 🍂

Nå skal jeg starte på et nytt og lite prosjekt her hjemme, nemlig fikse soverommet til et litt mer koselig sted å være. Som dere allerede vet, har vi en ganske så stor leilighet – nesten 70 kvadrat.. det eneste problemet er at det ser ufattelig gammelt ut. Noe jeg holder på å bli gal av! Så det første som skal gjøres på soverommet, er å bytte ut håndtakene på klesskapene. For de ser virkelig ikke ut! Men herregud, jeg tror dette blir bra. Gleder meg til å se resultatet ♥ Har du noen spesielle planer i kveld?

4 kommentarer

Siste innlegg