Welcome october, welcome autumn!

IM WEARING

ACCESSORIZE FROM MICHAEL KORS
PURSE FROM LBYN (ADLINK)
ACNE OVERSIZED JUMPER
GUCCI BELT

..OCTOBER 1 ✦

..Det er ikke ofte jeg orker å dedikere et helt innlegg til en spesiell månede, men jeg føler oktober måneden er litt spesiell. For det første er oktober et klart tegn på høst, for det andre halloween og for det tredje at vinteren er rett rundt hjørnet. Tenk dere det, vinteren er her straks! Og det er kun 12 uker til jul! Jeg kjenner det kribler i magen, og jeg gleder meg til tiden fremover! Nå skal klesskapet rengjøres og alt av sommerklær skal vekk. Parfymene skal byttes ut og leiligheten skal bli et varmt sted å være. Om dere ikke allerede har skjønt det, så er jeg et menneske som elsker å gjøre noe ut av de forskjellige årstidene. 
 

WISHING YOU A WONDERFUL MONTH.

14 kommentarer

Siste innlegg