Don’t forget to subscribe!

↓ ↓ ↓

Hei og god morgen fine og flotte dere! Jeg tenkte bare å komme med en siste liten påminnelse om å huske å abonnere på kanalen min. Det vil som sagt komme ut masse vlogger, samt andre videoer ut nå denne måneden og neste. Jeg håper av hele mitt hjertet at så mange av dere ønsker å følge meg og livet mitt! Hihi, gi meg litt tid bare! Vlogging er nytt for meg, men jeg blir bare bede og bedre for vær vlogg! Og ja – jeg er fullstendig klar over at jeg virker litt ukomfertabel forran kameraet i det jeg vlogger, for det er som sagt uvant. Det kommer seg med tiden.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg