Flaueste som har hendt meg

GIKK PÅ SENTERET MED EN SOKK HALVVEIS UT AV BUKSA

Ha ha!! Denne er like pinlig som den gangen jeg gikk ut fra dame toalettet med papir fast under skoa.. latterlig pinlig! Herregud, kjenner jeg får pusteproblemer av å bare skrive dette innlegget. Okei, så jeg var på senteret, skulle shoppe litt. Gikk alene vell og merke, ellers hadde nok noen av venninnene mine sett det å tatt tak i meg, håper jeg. Men jeg skjønte ikke hvorfor det var så mange som stirret på meg, så jeg tok opp telefonen (noe jeg alltid gjør i ubehagelige situasjoner) og tekstet venninnen min med en selfie “er sminken min virkelig så stygg i dag eller hva er det?”, og i det jeg skulle legge telefon tilbake i vesken, spotter jeg sokken. Jeg har aldri vært så flau i hele mitt liv.

DAGENS DERPÅ ANGST

Det første jeg gjør tidlig på en søndags morgen, er åpenbart å sjekke telefonen min. For der får jeg vite det meste som har skjedd ute på byen, haha! Men jeg kjenner alltid en ekstra fylleangst i det jeg skal sjekke meldingene og anrops listen. Ikke fordi jeg drikker meg sanseløs, men man tenker kanskje ikke gjennom ting på samme måte som i edru tilstand. I tillegg til dette må jeg legge til at man kanskje ikke er den mest “voksne” personen i en alder av 18 år. (Noen er mer voksen enn andre, det er klart! Men jeg var ikke særlig voksen av meg.)Gjett hvem jeg hadde ringt x antall ganger da? Jo, læreren min. Naturfags læreren. Dere kan gjette hvem som var “syk” på tirsdag da jeg så naturfag på planen.

SMALT RETT I EN GLASSDØR 

Det negative med å lese blogg kommentarer når du går i ukjente omgivelser, er jo nettopp at du ikke aner hva som begynner å nærme deg. Uten fred og fare går jeg lykkelig å leser alle de søte kommentarene deres, smiler gjør jeg også, rett før jeg smelles inn i en glassdør. Det var lite kult det. Det var et høyt smell, husker jeg fikk et skikkelig dunk i panna og at det plutselig stod to barnefamilier rundt meg og lurte på om det gikk fint. I tillegg kommer Securitas til meg fordi de har fått tips om en full “mindreårig” jente. HAH!!! Jeg var altså ikke full, bare i min egen lille blogg verden.

HADDE IKKE TOALETTPAPIR

Ååh, dette er så flaut. Jeg vet liksom ikke helt om jeg tørr å poste dette innlegget en gang. Hahah!! Jeg var på shopping på Sørlandsparken i Kristiansand, og bestemte meg for å gå på toalettet fordi det var like før jeg tisset på meg. Av en eller annen grunn gir jeg vesken min til kjæresten og sier “jeg løper på toalettet, vent her!” – dette var det dummeste jeg kunne gjort, gitt han vesken hvor telefonen var oppi. For tror dere ikke jeg var litt for sen, med å merke at det ikke var toalett papir til stede? Yep. Ikke bare er det å låse opp døren og løpe kjapt å hente litt papir, fordi det springer folk inn og ut toalettene på Sørlandsparken i ett. Så jeg måtte bite i det sure eplet å bare “Excuse me?! HELLO? Can someone give me toilet paper?” Hah, og ja!!!! jeg snakket engelsk, for jeg ville ikke at noen jeg muligens kjente skulle høre det var meg. Jeg døøøør.

6 kommentarer
    1. nei nei nei nei!! hahaha!! ble skikkelig flau av å bare lese innlegget, stakkars!! hahaha fyfader for en venninne du må være, jeg elsker deg!

    2. Hahahahaha:D de var gode de. På den siste så kunne du jo gjort det man gjør i skogen da.. bare ristet litt:P men engelsken,,.. hmmm kanskje eg skulle prøvd den en gang:D Opplevd det mange ganger eg:D men finner alltid ut av ett eller annet:D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg