Pretty lingerie makes it all better


· MONDAY IS FOR SHOPPING ·

 

. . . 

Hei og god ettermiddag! Jeg er litt tregt ute med alt i dag, så nå må jeg bare være effektiv resten av dagen. Jeg har blant annet to videoer som skal spilles inn og som må redigeres ferdig, helst i dag. Men sånn går det, når man velger å shoppe tidlig på dagen! Haha! Jeg tenkte egentlig bare komme med et aldri så lite tips: nemlig dette undertøyet fra Lindex. Jeg ble helt sjokkert da jeg så det, for jeg går aldri innom Lindex ellers – aldri. Men herregud for et fint utvalg av undertøy de har fått. Billig også! Jeg skal helt klart dra tilbake å handle samme undertøys-settet bare i svart, og kanskje det gjennomsiktige settet. 
 


 

Jeg vil ellers rette en stor takk til alle dere fantastiske lesere som gir meg komplimenter, som linker til bloggen min på deres egne, som gir meg full støtte og motivasjon. Dere skal vite en ting, jeg setter pris på hver og en av dere. Tusen hjertelig takk for at dere er der, og det mener jeg av hele mitt hjertet. Tusen millioner takk. 

9 kommentarer

Siste innlegg