Pictures taken by my boyfriend


 

♥ ♥ ♥

 

IM WEARING:

TOP FROM NY
JACKET FROM ZARA
​LEATHER BELT FROM GUCCI
JEANS FROM TIGER OF SWEEDEN
 

· DISCONNECTING FROM THE EVERYDAY LIFE ·

Det er godt og av å til koble litt av, slå av pcen og ikke tenke på noe. Som dere allerede vet, tilbringer jeg ekstremt mye tid på pcen. For det første så har jeg jobbet i en jobb hvor hverdagen min så og si er å sitte på en pc, og som om ikke det var nok – så driver jeg på med blogg. Haha! I går ble det helt endringer i planen, dere husker kanskje innlegget hvor jeg spurte hva dere ønsker å se meg teste ut for dere fra Ebay? Dere finner innlegget her! Uansett, plutselig ringte en venninne av meg å bare “bli med!! maten er ferdig om 20 minutter og byen ventes!” – og giiiirl!! jeg kunne jo ikke si nei til det! Med andre ord så kan dere fremdeles komme med forslag til hva dere ønsker å se meg teste ut fra Ebay dersom det er ønskelig! ♥ Jeg hadde i hvert fall en super fin kveld i går, og det var godt å komme seg unna pc verden for en kveld. 

12 kommentarer

Siste innlegg