It’s the little things in life


❥ THERE ARE SO MANY BEAUTIFUL REASONS TO BE HAPPY.. 

· Family
· Sweaters
· Hot chocolate
· Your bestfriends
· Autumn feeling

Hei fineste dere! Nå har jeg akkurat fått slått til ro i leiligheten, og den begynner å se ganske grei ut. Og først nå kjenner jeg følelsen av ren lykke! Kanskje var ikke valget om å flytte helt riktig med tanke på skole og fremover i tid. Men jeg er nødt for å tenke litt på meg selv også. Jeg er en utrolig hjemmekjær person, jeg elsker å ha muligheten til å alltid komme hjem til familie og venner. I tillegg er jeg ikke fult så vant til alt det styret som er i store byer! Haha! Så nei, jeg tror nok ikke dette var en totalt dumt valg. Endelig klarer jeg å senke skuldrene, det føles godt. Jeg har i hvert fall blitt litt bedre kjent med meg selv. I hele mitt liv har jeg trodd at jeg var en by jente – alltid! Frem til nå; jeg er desidert ingen stor by jente. Jeg trives her oppe, langt i Nord. Jeg trives med de små og få Amfi butikkene, jeg trives med de små folkemengdene. Det er på tide å sette pris på de små tingene, og virkelig nyte livet. For gud vi har det fint her oppe!!

♥ ♥ ♥

10 kommentarer

Siste innlegg