I have a big surprise for you!

..SOMETIMES THE BEST MOMENTS ARE THE ONES
YOU DIDN’T PLAN AT ALL

 

Hei!! Skal vi bare hoppe rett inn i overraskelsen? Gjennom hele September skal jeg holder meg aktiv på youtube, og la dere bli kjent med meg som person! I hele dag har jeg prøvd å legge opp en delvis grei plan for både youtube og blogg, så jeg tror vi skal klare dette!! Jeg gleder meg enormt masse, og jeg vet hva som venter meg. Jeg håper dere gleder dere, og selvfølgelig at dere kommer med tips til hva dere ønsker å se. Noe jeg kan love dere gjennom denne youtube måneden er: sminkevideoer, innkjøpsvideoer og masse vlogger! 

Jeg har siden klokken 09:00 i morges spurt meg selv om jeg tror dette er noe jeg vil mestre, for jeg merker at personen dere ser på kamera, ikke er den Benedikte som sitter hjemme når kameraet er slått av. Jeg er ute å fester, jeg er med venninner.. det er mye jeg skjuler i det jeg slår på kameraet, både på blogg og youtube. Så jeg tenker vi kan prøve å gjøre en liten forandring, og se om dette faller i smak hos dere. Kom gjerne med video forslag til hva dere vil se så skal jeg notere det ned ♥

♥ KANALEN MIN FINNER DERE HER ←

6 kommentarer

Siste innlegg