Litt av den grusomme uken

· PÅ TOPPEN MED VERDENS FINESTE UTSIKT ·
..innlegget fra Norges sørligste punkt kommer imorgen

Hei! Beklager for at jeg starter dette innlegge så veldig deprimerende og sint, men jeg må bare fortelle dere en ting. For en grusom uke jeg har hatt. Nå håper jeg helgen kan gjøre ting litt bedre. Akkurat nå trenger jeg bare å slappe av, la tankene synke inn og komme meg. Dere alle har sikkert lest om det som skjedde på Sørlandssenteret, så jeg trenger sikkert ikke gå i dybden av hva jeg har opplevd. Men jeg ble ikke skadet på noen måter, og alt er bra med meg. Takk for alle meldinger ♥ Og takk til verdens beste venninne som alltid stiller opp for en prat når det trengs.. Du er best.

Alle tanker går til pårørende.

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg