Tie a luxury scarf to your handbag

· MAKE YOUR HANDBAG LOOK MORE EXPENSIVE ·
.. 2 ways ❥

Heihei! Dere aner ikke hvor glad jeg er nå. Men endelig har vi i Norge også fått øynene opp for silke sjal! Ikke det at “ingen” har brukt det før, men jeg tror ikke det har vært så veldig populært på en god stund! Uansett, jeg har siden i fjord ventet på at det skulle komme hit, og endelig er det det! Jeg har i hvert fall funnet det perfekte sjalet som dere kommer til å se mye fremover. 

I dette innlegget tenkte jeg vise dere raskt hvordan jeg ønsker å bruke sjalet mitt, ikke minst hvordan dere kan piffe opp en enkel veske. Jeg vil på mitt sterkeste anbefale dere å sjekke både Gucci og Dior sine silke sjal – der finner dere de fineste av det fine! 
 


 

VOILA! A LUXURY BAG!

Det er noe med dette, som gjør det ekstra lukseriøst. Som gjør hele looken på både vesken og antrekket. Jeg kommer til å kjøpe flere skjerf/sjal fremover i tid, kanskje en i rosa? Eller oransje? Jeg får se. Om dere ønsker å se flere måter jeg bruker sjalet på, så si ifra! 

4 kommentarer
    1. Stilig! Jeg syns og det kan være kult og knyte et skjerf til for eksempel shortsen, for å fiffe den opp litt 🙂 Man får med en gang en litt annen look 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg