Personlighetstype Konsul

· 16 PERSONALITIES ·

Hei fine! Siden det er mandag, tenkte jeg det endelig kunne passe bra med et lite mandags tips. Jeg kom nemlig over en personlighets test, som jeg likte utrolig godt. Den stemte i hvert fall overens med meg som person. Jeg syns det er sykt morsomt å sitte å gjøre slike tester når man kjeder seg, på en regnværsdag eller når man bare har lyst å koble litt av. Testen er litt lang, men resultatet du kan vente deg vil forhåpentligvis sjokkere!

 

Å lære seg å takle sin egen nærtagenhet er ESFJ-ers største utfordring. Man kan ikke alltid gjøre alle til lags. Andre kommer ikke alltid til å være enige med dem, de vil oppleve å bli kritisert. Og selv om det kan være sårende, er dette en del av livet. ESFJ-er bør fortsette å gjøre det de gjør best: å være forbilder, ta hånd om det de kan ta hånd om, og glede seg over at veldig mange setter pris på dem.

 

TESTEN FINNER DERE HER ❥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg