Sweet monday treats


DONUT WORRY, BE HAPPY!

YUMM YUM!!

· GLAZED DONUTS ARE MY FAVORITE ·

I helgen under alt arbeidet med bloggen, tok jeg meg friheten til å bake noe ekstra godt å tygge på ved siden av kaffekoppen! Donuts med forskjellige fyll ♥ Mmm! Her ser dere alt fra Salt karamell fyll, jordbær smaker, donuts rullet inn med melis og sist men ikke minst: sjokolade granasj. Heaven.

Men dere, nå skal jeg straks på jobb. Ser for øyeblikket at spørsmålsrunden er oppe om ca 11 sekunder, så gjerne sjekk ut youtube kanalen min om det virker interessant. I tillegg til dette skal jeg besvare noen mailer raskt og se om jeg rekker å rydde i leiligheten før jobb dagen min starter. En hektisk mandag, akkurat slik jeg liker det.

2 kommentarer
    1. Åh, det så helt herlig ut!!! Kommer du til å legge ut oppskriften? :* ELSKER donuts, men spiser kun i USA. Men kanskje disse smaker like godt. Liker nemlig ikke de i butikken så godt.. Ha en fin dag på jobb fine, skal på jobb selv <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg