It’s a windy sunday!


 

My favorite summer top..

 


IM WEARING

TOP FROM NEW YORKER
JEANS FROM FASHION NOVA

 

· A SUNDAY WELL SPENT ·

Hei fineste dere ♥ Mange som er på ferie nå, eller skal på ferie om ikke så lenge? Heldige dere i så fall! Jeg tenkte egentlig reise hjem en liten tur, men hvor mye ferie det er, vet jeg ikke. Ser at det ikke er så veldig mange varmegrader der hjemme i Finnmark, haha! Så tror nesten jeg drøyer den noen måneder. Her i Kristiansand har det jo faktisk vært super vær, frem til nå. Litt vind bare, men jeg skal absolutt ikke klage. 

Herregud for en effektiv søndag det har vært. For ikke snakk om lørdag også! Bare i dag har jeg bakt donuts, spilt inn en video, tatt bilder til bloggen og ordnet med mailer. Jeg koser meg så utrolig mye med denne jobben, at dere aner ikke. Jeg merket en ting i går mens jeg satt å jobbet, en notatbok hadde vært fint! Noen som vet hvor de selger søte notatbøker? Gjerne i gull, eller i svart med litt detaljer på!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg