Personlig på youtube

♥ ♥ ♥

Å være personlig, samt snakke om opplevelser som ikke har vært så veldig gøy, føles rart. Jeg er svært forsiktig med hva jeg deler på nettet, og tenker alltid godt gjennom ting. Jeg deler aldri private ting med dere, og det kommer jeg aldri til å gjøre. Men å være litt personlig i ny og ned skader vell ikke. Jeg er en person med utrolig mye på hjertet, og hatt mange tøffe perioder i livet mitt som jeg ikke har brettet ut for dere. Så jeg vet ikke helt jeg, jeg vet ikke hvor godt dette blir tatt i mot og hva jeg selv føler for å dele slikt. Tenker jeg får vente litt på responsen fra dere!

1 kommentar
    1. Du e så utrolig tøff som tørr å snakke om den opplevelsen❤️ Du e en fantastisk jente, benne❤️ Du e sterk og god,loveuu💕

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg