· Furniture Monday ·

I SAMARBEID MED TRADEMAX

· I WANT FURNITURES LIKE THIS IN MY HOME ↓↓ ·



PICTURES FOUND THROUGH TRADEMAX

· DASH OF FURNITURE INSPIRATION ·

Er det en ting som er sikkert her i livet, så er det at jeg gleder meg til å personalisere hjemmet mitt. Dere aner ikke hvor mye jeg ser frem til å kjøpe noe som er mitt eget. Kjøkkenet – eller hjertet i hjemme som jeg liker å kalle det – er noe jeg spesielt ser frem til å style. Mitt kjøkken skal åpenbart være stilrent og lyst, det skal være inspirerende og ikke minst gi en god atmosfære. Trademax har blant annet helt nydelige spisebord som jeg bare sikler etter, og som jeg virkelig ser frem til å bestille den gang jeg får meg hus. Ellers er det jo ikke til å legge skjul på at soverom og stue også er to store favoritter som jeg kommer til å kose meg ekstra med når jeg skal bestille møbler.

❥ MY SHOPPING LIST

Rosa sofa har jeg lenge hatt lyst på. Ser for meg at jeg kanskje har en liten etasje med fin utsikt, et stilrent gulvteppe, lyse veggfarger, sorthvite bilder på veggen og en rosa sofa i hjørnet hvor man kan slappe av på. Det er en liten del av drømmen. Trademax har super mye fint, og som dere ser har jeg allerede klart å drømme meg vekk i møblene deres. Lave priser, høy kvalitet og beste av alt – jeg kan bestille raskt over nett!

//Nettsiden og møblene til Trademax finner dere her! 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg