Verdens koseligste blogg-kveld

Her sitter jeg, og akkurat slik ser det ut når videoer skal redigeres, tekst til bloggen skal skrives og resten som følger med. Av en eller annen merkelig grunn føler jeg at dere lesere ikke liker bloggen min dersom jeg skulle tatt slike bilder, bilder som ikke er lyse og fine. Bilder som rett og slett er upyntet. Jeg spilte nylig inn en video, akkurat her. Studio lysene ble gjemt vekk, og det ble plutselig en helt annen stemning på videoen. Nesten så ting ble litt spontant, ikke så veldig planlagt og selv var jeg mye mer komfortabel. Jeg tror helt ærlig studio lysene ødelegger mye – men det er noe jeg bare må øve på.

Og heei, ikke glem at det kommer ut video hver mandag og torsdag, så ikke glem å abonner på kanalen min her! Ha en riktig fin kveld videre, fine dere! Så snakkes vi i morgen.

4 kommentarer
    1. Mari: Tusentakk 🙂 Selvfølgelig bryr jeg meg! Dere er grunnen til at jeg kan gjøre dette, og ikke minst fortsette med dette <3 Så det er klart jeg ønsker å ta i mot både kritikk og positive tilbakemeldinger!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg