Sweatpants all day

MAKING MY FIRST VLOG

Det er på tide å steppe opp dette gamet litt, som jeg fortalte dere, har jeg verken kamera eller mikrofon til å vlogge – så jeg vet hvordan kvaliteten blir. Men jeg håper dere istedenfor klarer å se innholdet i vloggen, og dermed klikke tommel opp dersom du liker den. Får jeg mange tomler opp, og mange kommentarer på at dere liker vloggene mine, vil jeg helt klart bruke sponsor pengene på et nytt kamera som er egnet til vlogg og filming generelt!

Haha, typisk at man skal lage vlog på de dagene man føler seg crap! Jaja, her har dere vell den virkelige meg. Joggebukse, ufikset negler, messy hår og ja.. velkommen til jenta bak blogg skjermen! Er dere spente?! ♥ Tipper vi har videoen klar til helgen.

4 kommentarer
    1. ELSK antrekk!
      Oh jeg så vloggen igår, ga en tommel opp! Jeg blir så motivert til å kjøpe kamera jeg sikler på for å starte vlogge når jeg ser videoer som denne.. Den var super! Jeg håper virkelig på å se deg vlogge mer! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg