Did a little shopping at Inglot

· FIRST IMPRESSION: INGLOT COSMETICS ·

Var innom Sørlandsparken en kjapp tur å kjøpte inn litt ny sminke, tenkte det kunne være gøy å lage en video om. Som regel står jeg alltid fast på sminken jeg elsker, og tørr sjeldent teste ut noe nytt. Men nå blir det forandringer gitt! Lover at jeg skal bli flinkere å teste ut produkter fremover. Som sagt: kom med tips så skal jeg gjøre mitt beste for å få gjort det dere ønsker. Nå var det blant annet en leser som kom med tipset om å kjøpe noe på Inglot og lage en video! Så jeg håper ikke dere tror jeg ber dere om å komme med tips, bare for å gjøre det. Jeg tar bloggen seriøst, og jeg spør dere av en grunn. 

Videoen spilles inn i morgen allerede, så jeg får se når den kommer ut. Om redigeringen går kjapt for seg, regner jeg med at videoen er ute i løpet av uken. 
 


 

· INGLOT PERFECT COVERUP FOUNDATION ·

Så la oss ta en liten titt på pakningen så jeg ser hva som kan vente meg: Inglot Perfect Coverup Foundation skal ha en langvarig dekning og skjule misfarging og andre feil på huden, i tillegg skal dette gi et naturlig resultat, en myk finish og hindre overflødig glans. Wow!! I tillegg står det på pakningen at den skal gi huden fuktighet, så med andre ord: den passer både de med tørr hud (som meg) og de med oljete hud. Flasken inneholder 35 ml. 

Min tanke: Veldig spent å se om den virkelig oppnår den dekkevnen jeg ønsker, samt at den ikke tørker ut huden min. Til hverdag bruker jeg Giorgio Armani Silk Foundation, som har en lett dekkevne. Men når jeg skal ut på byen, eventuelt spesielle eventer, kunne jeg gjerne tenkt meg en litt mer heavy makeup! Nei, jeg er spent dere. 
 


 

· INGLOT CREAM CONCEALER ·

I følge pakningen skal concealeren være kremaktig og påføres pent på huden uten å tette porene. Den skal også gi en matt overflate! Ellers står det ikke noe spesielt. Men før jeg kjøpte produktet fikk jeg også beskjed om at denne skulle være god, og ha en veldig god dekk. Og det var nettopp dette jeg ba om. Flasken inneholder 10 ml. 

Min tanke: Konsistensen var utrolig kremaktig, og da jeg swatchet den på hånden føltes den silkemyk. Eneste negative var at det føltes ut som at den kanskje var vanskelig å blende ut. Men vi får se hvordan det blir med beautyblender. Krysser fingrene for at dekkevnen er på plass! 
 

· INGLOT SPARKLING DUST ·

Dette pudderet skal være sterkt pigmentert (og dere vet hvor mye jeg elsker highlightere som virkelig popper frem!!), i tillegg skal den gi en super glød. Pudderet kan brukes både som highlighter, øyenskygge og kropp. Inneholder 2.5 g. 

Min tanke: Jeg er spent på om denne faller i smak hos meg og virkelig gir meg den highligteren jeg ønsker. Som sagt: det eneste jeg ønsker fra en highlighter er at den virkelig skinner. Jeffree Star sine highlightere er blant annet dødsgode etter min smak. 

12 kommentarer

Siste innlegg