A little hint of refreshment

It adds the feeling of luxury

❥ DIPTIQUE FRAGRANCE 

Har snakket om Diptique sine lukter siden jeg startet å blogge, altså det går i ett. Haha! Jeg er helt forelsket i duftelysene og parfymene demmes. Fikk en liten teste-parfyme fra Heavenscent, og etter det har jeg vært farlig avhengig av luktene demmes. Dere har kanskje sett disse lysene bak videoene mine også, men Baies er min absolutte favoritt. Vanille og Figuier er også fantastisk gode!

Av en eller annen merkelig grunn får jeg en skikkelig lukseriøs følelse av disse lysene, og ikke minst lukten. I tillegg syns jeg selve lysene i seg selv er veldig søte, forpakkningen ser ikke “billig” ut, noe jeg elsker. Lørdag 22. april er det også selveste Earth Day! Da skal alt av lys og elektrisitet av her hjemme, og alle diptique lysene skal tennes sammen med et glass vin. Hjertet til miljøet!

8 kommentarer

Siste innlegg