I need inspiration

·  T I M E  F O R  S O M E T H I N G  N E W  ·

Kan noen av dere hjelpe meg og ta noen sekunder i kommentarfeltet? ♥ Jeg har desperat prøvd å finne noe nytt på bloggefronten, noe som ikke alle har gjort før. Eksempler som: 10 ting jeg ønsker å gjøre denne måneden, eller ukens favoritter. Men dette er som sagt oppbrukte innlegg av bloggere. Finnes det en av mine lesere som er veldig kreativ? Eventuelt har noen forslag som kunne vært interessant? Let me know..

·  T R U S T   T H E  M A G I C  O G  B E G I N N I N G S  ·

Jeg har lenge tenkt å prøve ut noe nytt, noe som ikke alle andre har. Jeg er egentlig allerede godt i gang med notatene, jeg har bare vært for redd for å teste ut noe nytt. Men man må feile for å lære, og jeg tenker å gripe sjansen. Blir spennende med et helt nytt opplegg på bloggingen, samt noe nytt i innleggene. Men jeg mangler enda en del punkter på listen som jeg sitter med, så jeg krysser alt jeg har for at dere har noen tips. Hadde blitt evig glad!

5 kommentarer
    1. Synes det er så artig å se på videoene dine, så her er noen tips:
      Sminkevideo (billig VS dyr)
      Produkter du prøver for første gang
      Prøver trender som går på insta (leppemaske, svart hudorm-mase ect)
      Vlogg
      Lag en vlogg der du ikke skal klippe bort noe (haha, syyykt morsomt å se på)
      Gjør en ting hver uke/mnd som gjør at du utfordrer dæ (bucket-challange)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg