The second-day hairstyle

QUICK HAIR AND QUICK UPDO


 

· MY GO-TO SECOND OR THIRD DAY HAIR STYLE ·

Jeg har vært heldig med håret mitt, og det ser sjeldent skittent ut. Jeg sliter for eksempel ikke med fettete hår, noe som gjør det veldig enkelt for meg. Å dusje håret vær eneste dag, anbefales absolutt ikke da det sliter veldig mye. Jeg foretrekker å dusje håret annen hver dag/hver tredje dag. Nyvasket hår er alltid en god følelse, men jeg kjenner ofte at håret er vanskelig å jobbe med etter andre/tredje dagen – og da foretrekker jeg å sette det opp slik. Works every time!

Dette er også en frisyre jeg bruker på jobb! Syns det er skikkelig stress å ha håret løst når man holder på med både det ene og det andre. I den siste tiden har jeg hatt en tanke om å klippe håret litt kortere, kanskje mot sommeren. Men jeg er svært usikker! Yay or nay til kortere hår? Fargen er jeg utrolig fornøyd med, kanskje jeg fjerner de lyse tuppene og heller ha brunt hår med litt highlights. Jeg aner ikke! Noe vil jeg gjøre.. 

❥ HOPE YOU FOUND SOME INSPIRATION!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg