Gjesteinnlegg: hat kommentarer

Hei, det er Thomas her kjæresten til Benedikte. Hun sporte om jeg ville skrive ett gjesteinnlegg og selvfølgelig vil jeg det. Dette innlegge kommer til å handle om noe som irriterer meg grønt. Jeg følger litt med på bloggen til Benedikte, og jeg ser gjennom samtlige kommentarer. Mange av dere er bare så koselig at jeg får lyst til å takke dere, men noen av dere eier virkelig ikke respekt. Mange av kommentarene som kommer inn er bare piss, noen liker jo å tro dem kjenner Benedikte.

Enkelte folk trur hun lever som en dans på roser å får sponsor pakker å peng tikkende inn konstant. Dette stemmer da ikke, hvis dere hadde kjent Benedikte vet dere at hun jobber ved siden av bloggen og at bloggen er en ren hobby hun har. Hun satser ikke på å bli Norge´s kjent, hun vil bare at dere lesere skal kose dere å ha en fint tid når dere er her inne. Benedikte er en veldig omtenksom person, og bryr seg om alle. Jeg syns bare det er så utrolig ufortjent og trist at hun får dette av de menneskene som “hider” gjennom anonymiteten dem har, og deretter skriver de piss som overhodet ikke stemmer.

Hva er galt med at hun kjøper litt dyrere designer klær, eventuelt sminke til en litt høyere prisklasse, hvis hun bruker siden egne penger som hun har tjent selv? Har ikke hun rett til å bruke pengene hun jobber for, på noe hun vil ha? Jeg er ganske sikker på at dere som sitter å sier sånne ting, lever hjemme uten å ha fått oppleve å ha en fast stilling i jobb. Eller er dere kanskje potte lat å lever på NAV? Hadde dere hatt en normal 100% stilling og fått utbetalt 15-20.000,- hadde dere også hatt råd til å kunne kjøpe sminke til en litt dyrere penge, så vær så snill å spar meg for slike unødvendig dumme kommentarer. 

Til dere som faktisk kommenterer koselig ting og er støttende, det betyr veldig mye for meg også! Jeg ser ofte smilene til Benedikte som kommer da hun leser gjennom de fine kommentarene dere skriver, og det gjør selvfølgelig dagen min. 

20 kommentarer
    1. de som lever på nav er ikke lat, unnskyld for denne kommentaren, men de har faktisk en grunn, mange av de som er på nav
      ellers syntes jeg bloggen til benedikte er fin og hu fortjener ikke alle hat kommentarene<3

    2. liveterherlig93: Hei,

      Nå føler jeg du legger alle under en og samme kam, for jo, det finnes utrolig mange late folk som ikke gidder å jobbe fordi de velger nav som løsning. Blant annet mange gjør dette ulovelig – desverre. Og det var denne gruppen jeg siktet mot.

      Selv har jeg familie og venner som går på nav, så dette er noe jeg aldri ville ment til ALLE navere. Håper det ble forklart bedre nå. Beklager for at det ble litt missforståelse der!

      <3

      -Thomas

    3. HVOR normalt er det virkelig å kjøpe et par sneakers til 3000,-??! Benedikte går jo alltid å valser rundt i Isabel Marant sko 🙂 Svar meg på det, takk.

    4. Hun ber om hatet selv 🙂 desverre. Face the fact! Hun har jo nevnt selv at hun tåler det, og at hun ikke bryr seg, OG at det er noe hun regner med som blogger.

    5. Anonym: På hvilken måte har Benedikte bedt om hat? Vær så snill og kom frem med et innlegg, for nå venter jeg virkelig i spenning.

      Her er forskjellen mellom meg og Benedikte. Benedikte regner med det, og gir seg faen i det. Og det er noe hun er nødt for å gjøre, så lenge hun driver med businessen sin benediktenp.blogg.no. Hun hadde jo aldri klart å holde den i gang dersom hun hadde blitt lei seg.

      Derimot JEG, syns ikke at det er greit å mobbe bloggere. Eller slenge dritt til de. For hva i alle dager gjør det mer rett å slenge dritt til dem? Fordi de er offentlige personer? Er det derfor greit å hyle ut “jævla drittsekk” på åpen gate? NEI.. så absolutt et stort nei! Heldigvis er det ingen som har gjort dette nå mot henne – men jeg vet det har skjedd andre bloggere. Og det er så aldeles ikke greit på noen måter.

    6. Elsker deg benedikte: Hei! Hehe, vi får se på det. Jeg er litt kamerasky og føler meg ikke helt der enda. Men kanskje det plutselig kommer. Om det skulle komme veldig mange spørsmål om det, så har jeg vell ikke så mye valg! 🙂

    7. “HVOR normalt er det virkelig å kjøpe et par sneakers til 3000,-??! Benedikte går jo alltid å valser rundt i Isabel Marant sko 🙂 Svar meg på det, takk.”
      IGJEN noen som gjemmer seg bak anonoymiteten.. er det mulig, tørr du ikke komme fram med fullt navn?
      Er helt enig med det Thomas sier, har man jobb å penger til å kjøpe ting selv er det INGEN problem med å kjøpe sko til 3000,- selv har jeg nettopp kjøpt meg nye joggesko til 2500 ,- jeg ser ikke problemet har man jobb kan man unne seg det lille ekstra, men kanskje ikke for deg som sitter på NAV å skriker over at du ikke får nok penger for å sitte på rumpen.

    8. Jeg leser bloggen til Benedikte hverdag, å jeg føler at det ikke er under noen omstendigheter er greit å holde seg anonym å skrive hat kommentarer! Hvis dere vil skrive hat kan dere ikke skrive det med deres navn? Benedikte er en blogger å fortjener ikke noe hat, det ødelegger masse for en hver å få slengt dritt kommentarer til seg! Ja, henne kjøper dyre ting men det er fordi henne tjener penger å har lyst på det henne vil ha! Dyre ting varer lenge, billig også! Men har man tjent penger selv så er man villig til å bruke det til akkurat det man selv vil!
      Jeg elsker bloggen din Benedikte <3 å synes du ikke fortjener hat!

    9. Merkelig det der at folk kan spy ut så mye drit, så snart dem får pris på ting andre eier. Ofte da spesielt bloggera.. Å uansett om pengan som e brukt kommer har blogging eller anna jobb, så e dem jobba for. Det e jaggu ikke lett å være blogger med alt det negative som blir slengt i ens retning!! Nei, stå på Benedikte! Du e flink 😀

    10. Så fint gjort og skreve! Du fortjene langt ifra hatkommentara, og ingen har rett til å legge sæ borti ka du tjene, ka du tjene og ka du til slutt velge å bruke dem på. Syntes du e en flink blogger, stå på videre Benedikte <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg