Sunday Moodboard

WELCOME SPRING

Jeg har savnet våren, virkelig. Jeg føler alle rundt meg er så mye mer glad når vi har lysere tider i vente, ikke minst så er jeg ganske sikker på at lille Jessie (hunden min) gleder seg til å ta lange sommerturer uten å måtte komme hjem med isklumper i pelsen sin. Haha! Nei, men det som står først på planen denne våren er grilling! Grillmat, mmMmmm! Det er noe av det beste jeg vet..

PICTURES FROM PINTEREST

Jeg skal ærlig innrømme å si at jeg faktisk er litt glad i vinteren, og syns det er litt trist den er over. Som mange av dere allerede vet, er jeg så utrolig redd for insekter og andre krypdyr. Så redd at de nesten ødelegger sommeren min litt. Jeg har hittil sett 3 humler, og holder på å fly av panikk vær eneste gang. Det er faktisk så ille. Har noen av dere tips til hvordan man kan komme seg over dette?

I fjord sommer hadde vi spesielt en morsom hendelse da en veps hadde surret seg inn i leiligheten. Jeg løp inn på badet, lukket døra og satt meg ned. For hva pokkeren skulle jeg gjøre? Kjæresten var på jobb, og enda 2 timer til han var ferdig. Så istedenfor å gå ut i stuen å få den vekk, fikk jeg heller tiden til å gå med en dusj, sminke og hår fiksing, i 2 timer. Lite selvstendig tenker dere? Haha, i akkurat den situasjonen ja. Jeg må nok finne meg en leilighet høyt høyt oppe i etasjene for å unngå veps og humler. Jo høyere oppe jeg bor, jo sjeldnere kommer de inn. Samme gjelder andre krypdyr som for eksempel de forbaskede store edderkoppene de har her i Kristiansand. Iiiik!! På tide å gjøre noe med denne skrekken snart!

5 kommentarer

Siste innlegg