Yay! It’s Saturday!


…PSSSST: DISSE SMAKTE HIMMELSK!
EN SYRLIG OG FRISK SMAK, PERFEKT PÅ EN VARM SOMMERDAG

❥ WHAT A WONDERFUL DAY! 

Hei hei, flotte dere! Jeg startet dagen med å åpne opp persiennene, lot solen lyse inn, tok en kopp med kaffe og bare slappet av. Senere tok vi spaser tur til byen og koste oss litt ekstra der. I Kristiansand har de hatt gratis smaksprøver av forskjellige bakerier her i Kristiansand, og gud for et herlig konsept. Jeg kan trygt si at jeg har fått to nye plasser jeg ønsker å teste ut litt nærmere. Alt fra gode sommer-drinker til snacks. Yum yum yum!

Før kvelden tar inn, skal jeg gjøre ferdig en innlevering som er rettet mot eksamen. Har klart å få gjort veldig masse bare i dag, og gjett om jeg er strålende fornøyd med det. Nå er det kun litt arbeid som gjenstår, og jeg håper på å bli ferdig slik at jeg kan slappe litt av før jeg skal i seng..Vi snakkes senere i kveld dere. Xx

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg