Acne classic five pocket jeans


 

…BE YOU, BE TRUE, BE BLUE ❥

 


 

WEARING

JEANS FROM ACNE
ACCESSORIES (RINGS) FROM T. SABO

 

A KEY PIECE EVERY GIRL
SHOULD HAVE IN HER WARDROBE

Hei! Jeg har endelig begynt å få litt sansen for å ta antrekksbilder, jeg syns det er utrolig morsomt. Ikke minst har jeg lagt merke til antall kommentarer under innleggene med antrekksbilder, så det er åpenbart at dere liker det. Her er grunnen til at jeg ønsker en tommel opp, eller en kommentar dersom det er noe dere vil se mer av – slik at jeg vet hva jeg skal prioritere. 

Men tilbake til overskriften, jeg har ikke bare fått dilla på denim jakker og skjørt, men også jeans. Jeans har for så vidt vært en stor favoritt lenge! Jeg har kanskje bare lagt de litt til siden å heller gått med de svarte, av en eller annen merkelig grunn. Denne jeansen er fra Acne, og jeg elsker den. Skinny jeans er helt klart noe jeg går mest i, men loose fit, boyfriend og stright jeans er også gull! Hvilken type jeans er din favoritt, har du noe å anbefale? 

16 kommentarer

Siste innlegg