Energy boosting smoothie

❥ TOMORROW IS FRIDAY, YAY!
IT’S ALMOST WEEKEND

Jeg startet denne torsdagen med å våkne 07:30 for å si hade til kjæresten før han dro på jobb. Haha! Ja, vi er enda der. Vi er enda ganske klissete, selv etter 5 år. Jeg syns det er koselig jeg, går virkelig aldri lei den gutten der. Når jeg tidligere jobbet og startet 07:00, ble jeg kjørt til jobb – selvom han hadde fri selv. Altså, hvem gjør det?! Han er god, virkelig. Men ja, jeg har vært oppe siden da, og av en eller annen grunn har jeg enda ikke fått i meg frokost. 

Helt fra da jeg sto opp kjente jeg kroppen var utslitt, og det eneste jeg ville var å ligge i sengen å snappe. Men jeg tok et spark bak, dro på butikken og handlet inn noe som kunne gi meg litt mer energi. Valget ble ganske simpelt; grønn smoothie. Noe raskt, enkelt og sunt.

 


1/2 STANGSELLERI
1 NEVE SPINAT
1 TS HAMP FRØ
KOKOSMELK
1/2 BANAN
1 EPLE

 


 

. . . B L E N D  B L E N D  A N D  B L E N D . . . 

 

V O I L A !
HOPE YOU LIKE IT ♥

7 kommentarer

Siste innlegg