DIY: Liquorice Black

× MATT SVART ×

Etter å ha sett hundrevis av bloggere kjøpe denne matt svarte sprayen, måtte jeg også teste det ut. For det første har jeg lenge hatt lyst å spraye noen lokk svarte, spesielt etter at jeg så Eirin sin lille DIY på kjøkkenet sitt. I tillegg har jeg faktisk en blomstervase som skal sprayes, samt en høy telys holder! Blir spennende! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har tenkt på dette før.. Viser dere resultat når alt er tørket og klart.

Om noen skulle lure, får du kjøpt de hvite ballongene her, og sølve her (sponset). Det er så festlig med ballonger, jeg elsker det! I dag er planen først å fremst få ferdig dette prosjektet, bake hjemmelagde knekkebrød og komme meg i møte før jeg fortsetter med bloggingen. Så egentlig en veldig uinteressant dag, men om knekkebrødene faller i smak så deler jeg dem gledlig med dere! Vi snakkes senere.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg