5 Bad Habits

· NOTE TO FRIENDS & FAMILY ·

Jeg svarer aldri telefonen dersom det er et ukjent nummer, haha! Slik har det alltid vært, og jeg aner ikke hvorfor. Så en liten note to friends and family, om jeg ikke skulle svare og du misstenker jeg ikke har nummeret ditt, kan det være lurt å sende melding å si ifra om at det var du som ringte! Ellers havner du mest sannsynligvis rett på telefonsvareren. 
 

· SKIPPING BREAKFAST ·

Dette er noe jeg selv vet som ødelegger humøret mitt, og spesielt energien min. Men herregud så fort gjort det er å hoppe over frokosten. I det siste har stresset tatt litt overhånd, og jeg pleier som regel å klare meg bra – men nå begynner det å gå en gal retning. Jeg er veldig glad jeg klarer å oppdage slike feiler raskt, for dette skal absolutt ikke bli en vane. Som jeg nevner ovenfor: forkosten gjør både humøret og energien min, så dette er absolutt ikke noe jeg kan fortsette med!
 

· SKINCARE ROUTINE ·

Jeg sliter aldri med kviser eller noen form for urenheter i ansiktet mitt, kanskje jeg får èn kvise hver 3 månede, men aldri ellers. Så for meg har det alltid vært veldig enkelt å fjerne sminken med et par våt servietter og ikke tenke noe mer over det. Jeg vet hvor masse bakterier som finnes ute i luften osv osv, så ja – jeg skal absolutt bli flinkere på å tenke på huden min. Vil nok ta dette som en utrolig dårlig vane..eller kanskje bare jeg er for lat/sløv?
 

· STAYING UP LATE ·

Jeg trenger vell ikke si så veldig mye her, jeg vet vi er mange om den. Vi sitter våken til langt ut på natt, og sover vekk halve dagen. Det er en evig vond sirkel om du virkelig havner ordentlig inn i den. Gjennom 4 år har jeg jobbet i hotell bransjen hvor jeg har jobbet på ulike tidspunkter på døgnet, og det er klart; noen ganger må jeg legge meg senere for å klare å holde meg våken gjennom hele dagen. Det slår dårlig ann å stå opp 06:00 når man skal på kveldsvakter! Så for øyeblikket sliter jeg veldig med å stå opp tidlig vær dag, men jeg prøver mitt beste på å legge meg til riktig tid, ikke minst stå opp før lunsjen blir servert.
 

· NOT TRYING NEW THINGS ·

Selvom det er hardt å si det, vil jeg anse meg selv som en utrolig kjedelig blogger som aldri tørr å prøve ut nye ting. Haha! Dette er noe jeg svært ofte får kommentarer på, og jeg skal bli bedre. Bare kom med forslag på trender dere vil se meg bruke, eller andre produkter dere ønsker jeg skal teste for dere. Om dere skulle ønske en video hvor jeg tester alle Jeffree Star sine Liquid Lipsticks – tell me!! Jeg kjøper mer enn gjerne alle som finnes på lager kun for å teste de ut for dere. Det er mye bedre hvis dere kan gi meg konkrete svar på hva jeg er dårlig på, og hva dere ønsker fra meg – enn å komme med latterlige og spydige kommentarer. Er det frekke kommentarer overskjer jeg dem, og gjør absolutt ingenting med det. Vær litt saklig, så skal jeg fikse det! 

6 kommentarer

Siste innlegg