Thank you!!

Reklame | Festkompaniet

// I SAMARBEID MED FESTKOMPANIET

TALL BALLONGER FINNER DU HER.
KATEGORI: FESTUTSTYR → BALLONGER → BALLONGER MED TALL

CONFETTI BALLONG KIT FINNER DU HER.
KATEGORI: FESTUTSTYR → BALLONGER → CONFETTI BALLONGER

THANK YOU ♥
..FOR ALL THE LOVE ON MY BIRTHDAY!

De seneste dagene har virkelig vært noe for seg selv, dere aner ikke. Selvom man blir eldre, så kommer alltid bursdag til å være noe man gleder seg til. Og super heldig som jeg er, får jeg fremdeles gaver! Herregud, noe dere virkelig ikke trenger å gi altså! Å bare se at dere tenker på meg på dagen min er mer enn bra nok, det setter jeg uendelig stor pris på. Igjen, tusen takk til hver av en. Jeg har sett dere alle, jeg har smilt av vær eneste melding på facebook, vær eneste kommentar på bloggen – og vær eneste telefon jeg fikk!

Som dere sikkert vet, inviterte jeg noen venninner hjem på selve bursdagen min. Vi koste oss enormt mye! Haha, alle som kom inn døren gapte når de så de store ballongene som hadde fylt så og si hele leiligheten! Haha ♥ I know, ballongene er helt fantastiske. Tror dette må være de største favorittene, tall ballongene og confetti ballongene.. Gi meg flereeee!! Anbefaler dere virkelig å ta en titt innom Festkompaniet, de har et enormt bra utvalg. Er det en ting som er sikkert, så kommer jeg til å handle der neste gang jeg skal feire noe – uten tvil dere, uten tvil.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg