Biola Bowl before work

God morgen skjønninger! Jeg satt tidligere idag å søkte etter gode frokost oppskrifter, og gud hvor mye godt de har på Pinterest. Om noen skulle trenge inspirasjon, så er det hemmligheten til alt. Pinterest og Weheartit har alt fra hjem og interiør inspo, til sunne og gode mat oppskrifter. Idag fant jeg denne Biola oppskriften, og når jeg allerede hadde Biola i kjøleskapet passet det meg ypperlig. Det er mandag, og jeg ønsker selvfølgelig å gå inn i uken med noe friskt og sunt.
 

· STEP BY STEP ·

MIX TOGETHER BIOLA & COTTAGE CHEESE.
TOP WITH BANANA, COCONUT, PUMPKIN SEEDS,
FLAX SEEDS, RED CURRANT BERRIES, RASPBERRIES

✦ ✦ ✦
 

 HEALTHY LIVING IS NOT A DIET 

 

Nå som jeg har kroppen proppet full av energi, er jeg klar for en ny arbeidsdag. Mandagen blir nok til å bestå av blogg, andre ærender og skole senere på kvelden. En ganske vanlig mandag egentlig, skjer ikke så veldig mye spennende. Og dere? Jeg har gått fra å sove frem til 12:00, spise søppelmat og aldri dra på treninger – til å stå opp 08:30 vær dag, spise sunt og godt, samt komme meg på trening i blant. For en forandring! Jeg er et godt eksempel på at ting kan forandres, og om jeg klarer det, så kan ihvertfall du! Jeg har ihvertfall erfart at sunn mat og nok søvn gir deg et godt humør og mer enn nok energi. ♥ 

10 kommentarer

Siste innlegg