Sunday Office

· WORKING DAY ·
..AND IT’S MY FAVORITE DAY OF THE WEEK

Søndag er kanskje den mest spennende parten ved hele bloggingen, og jeg elsker det. Mange syns dette er den kjedeligste parten, men å sitte forran pcen og besvare mailer, gå gjennom kommentarer jeg ellers ikke har rukket og planlegge den kommende uken etter hvilke ønsker dere har kommet med, gjør meg glad. Akkurat nå har jeg fått unnagjort en stor del arbeid, og sitter å smiler bredt – for gjett om jeg gleder meg til en ny uke med nye muligheter!

Til alle i Tana området: Jeg og Astrid’s frisør holder på å planlegge noe superkoselig til alle dere lesere/følgere! Jeg håper dette vil falle i smak for de fleste (super synd at vi ikke når ut til et bredere område – men i første om gang må vi først se interessen for dette, derfor blir det kun for hjemplassen min denne gang). Så vi kjører et lite test samarbeid, og skulle interessen bli veldig stor – så blir det mulig litt endringer. Jeg røper ingenting enda, så dere får smøre dere med litt tålmodighet. Hihi! Ellers vil jeg bare beklage så mye til dere andre som ikke får vært med på dette, men gjerne legg igjen en kommentar slik at vi vet interessen. Er interessen stor så lover jeg en forandring neste gang. 

12 kommentarer

Siste innlegg