Coffee with confetti please

Reklame | Festkompaniet

· OH LOOK, IT’S COFFEE O’CLOCK ·

Hei hei, og en sen god morgen fra meg! I dag har jeg ikke kommet meg lengere enn å ha besvart litt mailer, blogg mailer. Med andre ord har jeg hatt en fin morgen. Det er så deilig å holde på med noe du virkelig liker, noe du virkelig brenner for. Det å kunne stå opp vær morgen, og starte med å trekke opp kameraet og jobbe med blogg og skole – det er helt fantastisk dere. Jeg elsker å være tilbake på skolebenken, men jeg elsker enda mer å kunne jobbe med dette ved siden av. Det eneste kjipet i dag, er det gråe været. Jeg elsker når solen skinner inn gjennom vinduene. Haha, nå høres jeg fryktelig gammel ut. Men det er sant! Dessuten blir bildene også mye finere med ordentlig sollys.

… MMM!

CONFETTI HERE (SPONS/AFF.LINK) ↵

Før jeg spaserer ut døra skal jeg slurpe i meg siste delen av kaffen, fikse meg litt og mulig komme med et lite skjønnhets innlegg. Planen var å gå i dusjen, men pusi ligger å sover så søtt på baderomsmatten, så dersom jeg skrur på dusjen kommer jeg til å vekke henne. Og det har jeg ikke samvittighet til, så jeg venter noen minutter til (i håp om at hun står opp snart), haha! 17 år gamle pusien.. ♥ Heldigvis ikke bare jeg som er en syvsover i dette huset! Og dere, det er så himla koselig med katt i hus. Flere som har det?

6 kommentarer

Siste innlegg