Energizing Morning Workout

..BEFORE YOUR SHOWER
MINI MORNING WORKOUT ↵
 

Hei og god morgen holdt jeg på å si.. selvom det er tidlig på ettermiddagstid! Dere skjønner vell kanskje allerede nå at dette blogg innlegget er veldig forsiket, og at dette egentlig skulle vært publisert imorges. Jeg sto opp, og startet med en gang på en liten styrkeøkt med de nye vektene vi blant annet har kjøpt til leiligheta. Etter treningsøkten dro jeg i dusjen, og startet rett på baking av nystekte rundtstykker som en herlig frokost. Og nå sitter vi med hjemmelagde pizzabaguetter i ovnen. Så på en eller annen måte klarte denne morgenen å bare fly fra meg. 

Jeg vet ikke hvor mange av dere som har fulgt meg siden jeg startet denne bloggen, men tidligere fikk jeg et kostholds og treningsoppsett fra gamle klassevenninnen min Lone som opptredde på Bikini fitness, og denne planen er satt opp til både vekten og høyden min, som jeg tenker å starte opp med. Nå har hun ordnet en plan slik at jeg blir å komme i ordentlig bikini fitness form, men jeg tenker å ha et normalt kosthold, droppe alle kost tilskuddene i første omgang og kun følge treningsplanen. 
 

WHY BE MOODY, WHEN YOU CAN SHAKE YO BOOTY

Siden det er så lenge siden sist jeg har trent, tenkte jeg endelig å komme i ordentlig form. Men som dere leste ovenfor – jeg ønsker å starte rolig. Mulig jeg til sommeren begynner å trene for fult, men akkurat nå, ønsker jeg å ta ting slik som jeg føler for. Jeg gleder meg ihvertfall til å få litt mer energi, for når jeg først kommer inn i treningsrutinene, så vet jeg hvor mye energi det gir meg utover dagen. Trening er noe som klarer å holde meg fokusert uten å bli utmattet, trening er noe som gir meg et godt humør, selv på de dårlige dagene… trening gir meg så veldig mye. Så det eneste jeg har å si: NÅ blir det trenings innlegg fremover også!! Yeeey ♥

6 kommentarer

Siste innlegg