Shopping with bae

ALL LAYERED UP

Hei hei og god morgen fininger ♥ Jeg hadde en super fin dag med kjæresten og bestien i går, virkelig. Det kommer flere bilder etterhvert, må bare få unna redigeringen av kontrasten og lyset først. Jeg og kjæresten har vært å kjøpt inn litt treningsting, slik at vi kan starte å trene hjemme. Vi begge er ikke særlig fan av å måtte gå på treningssenteret, først og fremst fordi vi elsker å trene ute – spesielt i Kristiansand. Baneheia er jo bare helt nydelig for eksempel. Det er dessuten lettere å lage tid til trening når man har alt rett forran øynene. Personlig syns jeg det er enklere å få utført en god økt kl 06:00 om morgenen når jeg har alt her, enn å måtte gå på treningssenteret.

Men nå må dere ikke glemme at jeg er helt ny i fasen av trening, det er minst 1 år siden sist. Så det er kanskje grunnen til at det er litt vanskelig å komme i gang. Mulig dere ser meg trene fast på et treningssenter om ikke så alt for lenge, haha! Men nå ser jeg tiden renner fra meg, så er nødt for å hoppe i dusjen å få på meg masken før jeg løper ut. Vi snakkes senere babes!

10 kommentarer

Siste innlegg