5 years together

Reklame | Festkompaniet

// INNLEGG I SAMARBEID MED FESTKOMPANIET

· EVERY LOVE STORY IS BEAUTIFUL, BUT OURS IS MY FAVORITE ·
NUMBER BALLOON HERE  // CONFETTI BALLOONS HERE // TASSELS HERE 

TODAY IS A PERFECT DAY TO JUST BE HAPPY

Denne dagen har vært strålende, bortsett fra at Helene reiste hjem idag. Skulle gjerne hatt den jenta på besøk lengere, håper virkelig ikke det blir lenge til neste gang. ♥ Uansett, i dag har jeg og kjæresten vært samme i hele 5 år, hvor sinnsykt er ikke det? Tiden går så alt for fort, eller så er det bare jeg som har det så alt for bra. Vi har brukt hele dagen på å bare slappe av, kose oss og nyte dagen. Jeg lagde forresten noen sinnsykt gode skoleboller og sjokoladekuler (nesten imponert over meg selv). Skal se om jeg kommer med noen oppskrifter til dere senere, spørs hva dere ønsker.

Ellers har vi i dag vært å fylt opp ballongene med helium, for hva er vell ballonger uten det?! Uheldigvis er det søndag, og jeg har ikke heliumstank (noe jeg skal fikse snarest), men Egon her i byen i Kristiansand var noen riktige helter som hjalp oss med det. Wii, så nå er leiligheten full av ballonger fra Festkompaniet, de har så sinnsykt mange fine ballonger at dere aner ikke.. Etter det tok vi selvfølgelig noen bilder, og dermed har vi bare lugget strakt på sofaen. Jeg tenker at vi bare slapper av å nyter kjærligheten idag, kanskje sette på en film senere, ta ansiktsmaske og ja.. bare sette pris på hverandre rett og slett. ♥

I LOVE YOU BBY

♥ ♥ ♥

· SJOKOLADEKULER MED NUTELLA & SKOLEBOLLER ·
GODTERPOSER HER // SØLV CONFETTI HER (TATT FRA ET BALLONGKIT)

Som jeg nevnte ovenfor, sjokoladekulene og skolebollene var himmelsk gode. Helt perfekt på en dag som dette, hvor vi kun var 3 som feiret sammen. Ikke minst utrolig enkelt. Nå sitter jeg bare å lurer på hvilke kaker/snacks jeg skal lage til bursdagen min, for jeg må da lage noe godt da også! Hihi ♥ Og hei, se hvor perfekt denne godterposen var til dette da! Trenger nødvendigvis ikke være sjokoladekuler i den, men alt av snacks! Jeg kommer definift til å ta disse posene godt i bruk, for de var bare super skjønne.

Men nå skal jeg fortsette å nyte denne herlige søndagen, tror aldri jeg har støtt på en bedre helg enn dette. Energien og motivasjonen er på 100%, og jeg føler meg helt på topp. Det er rart hvor mye et mennesket kan gjøre med deg. Det er rart hvor glad du kan bli av å bare være omringet av gode folk. Det er rart hvor mye bedre og hvor mye mer lykkelig du er, når du er med mennesker som er glad i deg og vil deg godt.



HAVE A RELAXING SUNDAY ♥

14 kommentarer

Siste innlegg