Balloons, confetti & happiness

 

· FESTIVE PARTY DECORATIONS ·
SILVER & WHITE ↵

 

SPONSET FRA FESTKOMPANIET <- PS: de har et stort januarsalg nå.


CONFETTI BALLOONS KIT HERE // NUMERAL FOIL BALLOON HERE // WHITE AND SILVER BALLOONS HERE & HERE
(KATEGORI: PYNT TIL FEST -> BALLONGER)

 

THERE IS MUCH TO CELEBRATE

Hei fineste dere! Er dere klar for å lese litt fest og feiringer? For min del blir ikke det fest med alkohol inni bildet selvfølgelig, med tanke på at jeg ikke ønsker å promotere alkohol på noen måter (samt så vet jeg ikke om det er lov). Haha, uansett. Nå har jeg vært så ufattelig heldig å få et samarbeid med festkompaniet, noe jeg er super takknemlig for. Ikke minst passet det meg midt i blinken da jeg har så mye å feire. ♥ Det kommer muligens en video til dere senere ikveld, eventuelt imorgen hvor jeg viser dere alle tingene jeg har fått. Men nå i første omgang tenkte jeg bare vise dere mine absolutte favoritter. Herregud så masse fint, jeg er helt overveldet. Gleder meg enormt mye til å vise dere alt jeg fikk, om dere ønsker å se – følg meg gjerne på youtube kanalen. Jeg kommer ikke til å poste videoen her på bloggen, så om du vil få med deg en fantastisk “first impression” av festkompaniet sine produkter – følg med på kanalen HER

 Nå skal jeg og kjæresten vaske, rydde og ordne litt i leiligheten for det ser ikke ut her, det er et mareritt akkurat nå (okei, ja jeg overdriver). Men rot er virkelig det verste jeg vet om, i tillegg får vi besøk veldig snart – så yess, her skal det vaskes. Etter det er jeg nødt for å få redigert videoen til dere, så for øyeblikket er jeg ganske stresset. Mulig dere klarer å både merke og se det på måten jeg skriver.. sorry. Men jeg håper dere er spente og giret på video, ikke minst vil jeg bare takke for en kjempe god respons fra dere! Jeg setter sinnsykt mye pris på det. Som en liten takk; er det noen som har interesse for Giveaways? Skriv “JA!” i kommentarfeltet hvis du ønsker det.

19 kommentarer

Siste innlegg