Back to work

Hei fininger!! ♥ Endelig er jeg tilbake til hverdagen, som vil si blogg, youtube og skole. Dere aner ikke hvor tøft det har vært uten alt, haha. Høres ut som dramatiske ord og at jeg overdriver fælt, men jeg tuller ikke når jeg sier det – gud så forferdelig det er å ikke ha noen ting man er nødt for å gjøre. Jeg har selvfølgelig jobbet litt med sponsorer og mailer i mellom tiden, måtte gjøre noe nyttig. Men alle skjønner at å bare besvare mailer ikke er nok å gjøre i løpet av en hel dag, spesielt ikke for en så liten blogger som meg. Jeg mottar langt i fra 40 mailer vær dag.

Men nå er jeg i hvertfall tilbake på alle fronter og klar for å leve 2017! Og hei, jeg har lagd meg en bucket liste for det nye året, flere som har gjort det? Jeg er nyskjerrig, hva har du lyst å gjøre/fullføre dette året? Tell me ♥ Jeg har så mye på hjertet at dette innlegget blir bare et rot. Jeg gleder meg til å fortelle dere alt som har skjedd den siste tiden, planene fremover og ikke minst åpne meg mer opp for dere. Men dere, nå har det seg desverre slik at posten har problemer med å gi ut hentelapper og diverse, så jeg er fremdeles uten kamera. Men jeg fikser det på en eller annen måte, og bloggen får omså bli oppdatert over web camera om det måtte være en siste mulighet.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg