Corkscrew Curls

♥ ♥ ♥
Hei hei, må bare beklage for sen opplastning av luke 21. Hele nettverket var rett og slett nede igår kveld, så det endte opp med at jeg måtte publisere det nå. Luke 22 kommer i kveld – og håper jeg får filmet en ok spennende vlog til dere. Jeg skal nemlig reise hjem i dag! Men jeg får se det ann litt senere, må sjekke om jeg har kamera til det – som sagt: jeg kommer til å prøve meg på speilrefleksen, men ja.. Flyskrekken har forresten dempet seg nogenlunde siden sist! Kanskje fordi det er så fint vær for øyeblikket? Vi får se når jeg skal reise fra Finnmark og tilbake til Kristiansand, for i Finnmark er det nemlig alltid dårlig vær når jeg skal reise. Og det er da skrekken slår inn.
Når det er sagt, jeg gleder meg enormt masse til å komme hjem. 
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg