Gingerbread houses

· IT’S BEGINNING TO LOOK A LOT LIKE CHRISTMAS ·

Hei ♥ Nå har vi fått pyntet vært vårs pepperkakehus, meg og kjæresten såklart. Så nå kan jeg love dere at leiligheten er blitt piffet opp, ikke bare av den deilige lukten av pepperkaker, men man kan også se dem. Selv er jeg ikke stor fan av å verken knuse eller spise pepperkakehus – men jeg elsker å bare ha det oppe. For meg er det rett og slett en fin tradisjon!

Flere som har lagd seg et pepperkakehus?

To av favoritt delene mine med pepperkakehuset var deffinitift vinduene og “sneen” jeg klarte å lage på taket. Mulig jeg også ble litt fornøyd med dette såkalte “juletreet” av stjerne – pepperkakene mine. Syns også det ble litt fint, spesielt som en liten detalje. Dere kan kanskje gjette dere frem til hvilket pepperkakehus jeg lagde, og som kjæresten lagde? Han er vell ikke typen til å virkelig sette seg ned å prøve å gjøre det så veldig pent eller fancy. Men som han sier “mitt hus er mer tradisjonellt. Ditt hus er jo på rene moten!” – haha! Ja, jeg gikk kanskje litt etter hva som er på moten nå for tiden. Men jeg syns det er fint fordeom!

Nå skal jeg redigere dagens video klar til dere, og laste den opp på youtube før jeg tar kvelden. ♥  I dag skal jeg virkelig prøve å komme meg til seng til en normal tid, i det siste har jeg sotte oppe helt til 04:00 og 05:00, bare fordi jeg har sovet så lenge.. altså det er helt på trynet. Kan virkelig ikke fortsette slik, haha! Men dere, vi snakkes i morgen. Ha en super fin kveld!

3 kommentarer
    1. Det så kjempefint ut! Jeg liker heller ikke å spise pepperkakehus, og generelt er jeg ikke særlig glad i pepperkaker, men jeg kunne godt tenkt meg å lage et Freia melkesjokolade-hus som jeg har sett litt her og der, det hadde vært perfekt for meg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg