Im too late..

· DIY: GINGERBREAD HOUSE + DECORATING ·
2 VIDEOS ↵

Hei hei, altså jeg må bare starte dette innlegget å si beklager så evig masse. Dere aner ikke hvor vondt dette gjør, jeg har virkelig klart å bli forsinket med luke 15, det var dette som ikke skulle skje. Det var dette som absolutt ikke skulle skje i år! Redigeringsprogrammet mitt har av en eller annen grunn bestemt seg for å være vanskelig, “Error -50?” Hva pokker..Har søkt opp en del på nett, og jeg vet så og si hva feilen er – jeg sliter bare litt med å rette opp i det. Så for øyeblikket har jeg ikke redigeringsprogram og har på 1 dag lastet opp et gratis program, lært meg det og lagd denne videoen. 

Nå skal jeg sette meg godt ned i sofaen, å finne ut hva som er feilen. Så skal jeg pynte pepperkakehuset mitt og spille inn den videoen med mitt vanlige program. Klarer jeg ikke det så vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre, og da vet jeg desverre ikke om jeg vil rekke å laste luke 16 opp til tide. Men jeg blir ihvertfall å stå på, så håper vi på at jeg klarer det. Igjen, beklager så mye. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg