Luciadagen


· LUSSEKATTER OG K
AFFE ·
GOD MORGEN ↵

 

Her sitter jeg med nystekte Lussekatter, varm kaffe og blogger rett forran et vindu med utsikt mot den frossne og kalde byen. For en herlig dag dere, slike ting gjør meg glad. ♥ Vinteren er på vei her i Kristiansand, og jeg kjenner virkelig julefølelsen. Alt rundt meg virker så.. hva skal man si? Alle virker så glade og positive. Og det gjør meg lykkelig. 

Jeg ser frem til så mye også. Jeg ser frem til å komme hjem til familien i julen, jeg ser frem til å feire kjæresten som snart har bursdag, jeg ser frem til å se venninnene mine. Det er godt å ha noe å alltid glede seg til! Det er en lykke i seg selv. Nå skal jeg nyte kaffekoppen min og starte dagen med det vanlige: kamera opp og spille inn video! Senere skal jeg kun nyte Luciadagen til det ytterste. Haha, litt trist at man ikke går på barneskolen mer. Lucia toget er jo bare så koselig!!
 

♥ ♥ ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg